Startsidan

Måndag

Skrivet:    ·  

Veckans första dag och jag känner mig nöjd med dagen. Pluggat, läst och skrivit lite, bokat jobb med Tapio, tränat och svettats och slutligen träffat Johanna och Jenny. Och Olle såklart.

Plockmat när den är som bäst. Mjuliskläder och soffhäng. Bra start på en bra vecka!

En vecka med full aktivitet från morgon till kväll.. Kommer säga poff så är det fredag. Sköna tanke. Fast vänta, måste tillåta mig att inte stressa till nästa steg hela tiden. Leva i nuet. Njuta nu. Vardagslyx. Veckan är precis lika viktig som helgen. Om inte viktigare. Därför har jag bokat in massa träning, promenader, dejter, onsdagsklubb, måndagsmys.. Men oxå tid att bara vara. Kvalitetstid.

Men nu, just nu ska jag unna mig en skön natts sömn. Dream on! ;)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR