Startsidan

Torsdag, imorrn fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Plugg.. plugg.. Men iodag har jag allafall kommit en bit med min beskärda del av uppsatsen. Har hittat fakta om naturkatastrofer och klimatförändringar, skrivit om hinduismen och floden Ganges. Klapp på axeln, bra jobb.

Sen tog jag en välförtjänt fika och mötte finisen Sandra på Hellmans. Måste tiden gå så snabbt, man hinner ju bara snudda vid allt man har att prata om.. Dax för träning halv 6. Flex/intervall är mitt nya favvo. Sjukt bra! Hilde & Theresia idag. Och det kändes att jag hade träningsvärk. Oh yeah. Men det botar vi med lite mer träning så känns det nog bättre imorrn. ;)



Sandras morotskaka. Och så kaffe såklart.


Klockan är snart halv 10. Vad händer med kvällarna?
Just ätit. Och kollat nåt program om svenska ungdomar som åker till Ayia Napa, festar och beter sig som svin. Samtidigt är deras päron på plats och ser precis allt. Pinsamt. Sjukt pinsamt program. Men man tittar ändå.

Ska snart boka biljett tills imorrn, sen krypa ner i nytvättade lakan och läsa lite.




Puss & go natt på er! ;)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR