Startsidan

Skitdag.

Skrivet:    ·  Allmänt

Jahaja. Där ramlade min finaste iphone i marken. Krasch!!

Inte drömmen direkt, nej.

Det är först när man är utan nåt, som man verkligen förstår att man saknar det. Min fina iphone. Det är ju mitt liv, ALLT finns ju i den..
TUR att jag tog en försäkring säger jag bara. Tur.

Nu behöver jag BARA betala 500 kr och BARA vänta i 2 veckor. Ja, men så bra då.

Så alla ni som bytt nummer eller nya kontakter, messa mig. Har tappat massa nummer.


Träffade gruppen imorse och gick igenom lite uppsatsgrejjer tills imorrn. Jag tog på mig att göra en powerpoint som blev, ja.. bra tror jag. Sen tog jag en sväng på stan. Unnade mig en topp från Gina. Det va jag värd efter en sån skitdag, visst? Sen blev det träning. Jäklar vad man kan ta i när man är irriterad. Det va precis vad som krävdes. Orkade en hel massa idag. Nytt styrkepass också. Bra avslutning på en dålig dag.



Nu ska jag göra mig en latte. Det är jag också värd. Puss på er.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR