Startsidan

Måndag!

Skrivet:    ·  Allmänt

Måndag.

Hemmaplugg idag.Inte tanken, men eftersom alla fick feber fick vi skriva var för sig. Kort & gott. 
Men det är rätt skönt. Tog en lång pw imorse med mamma, snodde lite mossa på vägen hem & stannade på Ica. 
Lite frulle på det & så va vi igång. Lite svårt att formulera en vald frågeställning åt hela gruppen bara, men har allafall lyckats skriva ihop en inledning. Duktiga jag!

Alltid nåt speciellt med måndagar. Känns lite som en nystart. Så jag kickar igång den här veckan med lite friskis. Fempasset för alla som undrar! ;)

Sen har vi ju säsongsavsluning av det bästa. Ensamma mammorna ska nu äntligen göra sina slutgiltiga val. Sen är tanken att alla ska vara nöjda & glada, lyckliga & kära. Ja, vi får väl se. Brukar ju hålla i sådär en 3 veckor. Max. Jag ger det 4 veckor i år.

Men guud så mysigt då! ;)




Nu ska jag ta en kopp te och en frukt. Puss på er!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR