Startsidan

Adventsmys

Skrivet:    ·  Allmänt

Det börjar dra ihop sig. Advent är tidig i år. Redan den 27:e november är det dax att inleda höstens mysigaste period. Stjärnan ska upp & det ska bakas peppisar. Drickas glögg i massor och börja fundera på julklappar. Jag gillar inte vintern, men jag älskar tiden innan jul.

Årets glögg är kaffeglögg. Kan tänka mig att det är en eftertraktad smak, så man kanske ska köpa på sig redan nu.. Vill ju inte riskera att va utan! ;)




Måste även köpa fyra nya blockljus..

Kanske ska köra vita ljus?




Eller svarta kanske?




Ska verkligen ta vara på det här mysiga. Jag gillar ju mys som ni vet! ;)

♡Johanna♡
Skrivet: 2011-11-18,  kl. 20:15:51 Blogg:  http://Jagarenkrokus.wordpress.com

Kaffeglögg i år alltså:) det låter lite halvmärkligt måste jag säga. Men måste provas. Annars är min favvo saftglögg!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR