Startsidan

UPPSALA leverarar!

Skrivet:    ·  Allmänt
UPPSALA va precis så GALET som alla tror.. Men ännu bättre än jag trodde. Sjukt bra helg!

Åkte 140 upp till Uppsala på fredagkväll. Kom fram till vandrarhemmet & korkade upp. Sen började festen! ;)
Angelica, Matte, Tim, Gustav, Hanna, Jansson, Emil, Henke, Johanna, Trond.. Har jag glömt nån?
Förfest va det garanterat! Groggar, vin, cider.. ja herregud.. Hela spritskåpet va nog med!

St. Williams club för mig & Kickis! Haha! Internt va ordet! ;) Mat & lite efterkaka, sen sova.











Lördagen bestod av PARKHÄNg! Fantastiska dag!! BÄSTA BÄSTA!! Så proppat med folk, men vi hittade lite finingar trots folkmassan.. Cattis, Henke, Johanna mf! Blev ett bra gäng! Sen höll vi igång! Sol, rosé, musik som pumpas ut ur högtalare & bara sån STÄMNING!! Här kommer lite pics från UPPSALA!















Och vi körde. Från morgon till kväll. Somna inte! Det va allas råd. Och vi höll oss.. Lite kebab och en grogg så va man på banan igen! Herregud, det är tur att det inte är valborg varje helg. Det skulle man inte fixa! :P
Kvällen blev det Saluhallen & nu levererade Uppsala, det kan jag lova!
Cattis fixade in oss på listan, så vi slapp köra! Gulle! Tack till fina Cattis & rara Adrian!
Dansade hela natten, tills det va dax för efterkaka till typ 4. Haha! Bra helg!


TACK TILL ALLA SOM GJORDE VALBORG MED MIG!! FANTASTISKT!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR