Startsidan

Tapas

Skrivet:    ·  Allmänt
Onsdag och dax för onsdagsbrudarna att träffas igen! Blev träning först, Malins pass kl 5. Sen hem, duscha & så möta upp brudarna på nya Tapasstället. Bra, men inte bäst. Gott, men inte godast. Ett stort plus till en meny med mycket att välja bland, mycket folk (sånt gillar jag), billigt vin & ganska kunnig personal.

Lite ojämna storlekar på rätterna bara. Tanken är ju att man ska ta kanske 5 rätter var. Men vissa va verkligen sjukt stora, som nachosrätten tex, däremot scampispätten va inte värda sina 60 kr.. Men då vet man till nästa gång!






Kan tipsa om..

- Vitlöksmarinerade chamipinjoner
- Aioli
- Oliver
- Chiliconcarne (den va det draaaaag i!)
- Nachorätten med kryddig köttfärs & cheddarost.. (som jag petade bort hihi, när ska man lära sig äta ost?!)

Rödvinet gott & sangrian såg inte helt fel ut! ;) Får bli mer sangria nästa gång!

Sen kom Linn  vi mötte upp Hanna & co. Eftersom både Fika & Cd´s va stängt, drog vi till Rickbaren. Jo, jag skojjar inte! Jag va på Rocken! Haha! När händer det?! Men det va helt okej! Tack för inträdet Mange! Hihi!
Blev några cider & en sväng till Tellan oxå. Kunde dock skippat sista stället, men helt okej!






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR