Startsidan

Fredag & latte

Skrivet:    ·  Allmänt
Blev sovis imorse, till 10. Så skönt. Behövdes efter allt.. Sen tog jag en lång pw runt Arnö. Lite frulle på det, gjorde latte, lyx! Till den blev det vanlijyoghurt med färska jordgubbar! Mums!

Sen har det pluggast lite, läst uppsats och förberett mig inför opponeringen på måndag. Bra jobbat säger jag.
Sen va det det här med inriktningarna inför nästa år.. Valde en grundläggande utbildning i ma/sv i Linköping till år 2, men både jag och Hanna tvekar. Blir nog att välja om. Men samin eller natin? Det är frågan.. Suck. Så många val hela tiden, orka.. Kan inte nån bara bestämma åt mig?

Köpte en ny väska igår, en strandväska som man kan ha typ närsom. Lindex kan lite skit ibland!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR