Startsidan

Early morning.. minst sagt!

Skrivet:    ·  Allmänt
Vaknade 05.55. Dusch & fix som vanligt. Kom lagom till Tessin när jag märkte att jag gärna gått upp EN TIMME för tidigt. Suck. Tyckte det va lite väl tomt på folk på vägen.. Åh.

Drog hem till Hanna & väckte henne. Sen tog vi en mysig morgon med kaffe på altanen. Hann ju umgås en hel timme ju. Inte illa. Men det krävdes 3 koppar kaffe för att inte somna innan barnen skulle gå hem haltv 2..
Då va jag trött tjej kan jag säga.

Tog hand om hela sista lektionen själv. Dom är ju så söta. Men lyssna på det här..
Klassen skulle öva på bokstaven x, skriva ord som har x i sig och så.. Då är det en av killarna som skriver ordet "sex". Och när jag frågar så berättar han gärna "att i filmen Titanic, där sexar man massa i bilen". Men hallå, när man går i ettan ska man inte veta vad sex är för nåt!! Herregud, den killen kommer bli farlig! Sen ritar han gärna en bild under som beskriver två streckgubbar som ligger på varann. "Dom sexar" säger han och ler. Ojojoj.

Slutade halv 2, sen blev det solhäng hos Hanna hela eftermiddan. Fick lite color på benen idag tror jag.. ;)




Sen träning. Bästa styrkepasset! Ha en mysig tisdag! Puss puss!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR