Startsidan

Hej ny vecka

Skrivet:    ·  Allmänt
Heeeeeeeeeej fina ni! 
Måndag igen och jag vet, för länge sen! Vilken fin morgon, cyklade till världens finaste soluppgång.
Hoppas ni haft en fin morgon och en bra start på veckan. 
Haft en så bra helg! Trots en sambo med sjukskrivning har vi myst hemma, åkt till m&p och hängt i lekparken, firat mami med paket och entrécote. Jimmy grillade och OMG så gott de va. Drack nåt fint Amarone till. Träffat Natta på söndagsfika och fick hemleverans av dom godaste kanelbullarna av Sandra. Har så fina vänner runt omkring oss. <3 Tacksam!
 
Idag kör vi träning igen, älskar nya rutinerna! Funkar såbra att träna på lunchen. Har en prov månad gratis nu via jobbet men ska teckna upp mig efter det. Trodde aldrig jag skulle byta från Hälso, men man får anpassa sig efter livet helt enkelt. Snabbt och effektivt. Missar ingen tid från min lilla familj, GULD värt! Den här veckan blir det ben & rumpa måndag, onsdag armar & axlar. Fredag helkropp och mage. Träningsvärken efter Adilas pass är märkbar. Haha, kunde knappt gå efter förra benpasset, på typ en vecka, och fredagens burpees känns idag. Så skön värk! 
 
Här kommer lite bilder från mobilen. Så kul att ni är inne och kikar! <3
Kram på er! <3
Dom här två <3
 
Kvällsfikan med Sandra gav så mycket! Tack! <3
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR