Startsidan

Grattis älskling!

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag fyller vår Jimmy år! <3
 
Firade med paket och jordgubbar på sängen. Smög ner imorse medans Ella & Jimmy sov och fixade lite, sen väckte jag Ella och vi sjöng för Jimmy!
Ja må de leva utti hundra år, hippi urraaa! Haha Ella sjöng (såklart) hela låten för Jimmy. Många födelsedagar den här veckan, Ella har firat både på förskolan och imorse hemma. Vilken vecka va, haha! 
Tänk va, att jag träffade honom. Att jag fortfarande är lika kär nu som för fem år sen. Han som behåller lugnet i allt, han som inte funderar och analyserar som en annan, han som får mig att skina varje dag och som är världens bästa pappa! 
Han som gillar svenska serier precis som jag, han som är världsbäst på att laga mat och att hålla ordning. Han som är mer noggrann än jag när det kommer till städning osv. Han som alltid ställer upp på familj och vänner och är sådär omtänksam i allt. Han som bara löser, bara fixar och som aldrig klagar. 
Han, han är min! Eller vår.  Så tacksam för oss <3
GRATTIS ÄLSKLING!! <3 
 
 
 
 
Dagens lunchprom blev med bästa Nattish. <3 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR