Startsidan

Onsdag

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina!
Va roligt att så många hittat hit igen, verkligen!
Ska försöka blogga lite då och då.
 
Gårdagen på föris hade gått bra! Det går bättre och bättre för lilla älsklingen. Lite ledsen vid lämning både idag och igår, men det går över rätt snabbt. Fick just mess om att hon ätit en brakfrukost och va glad igen! Dom messen betyder allt. Ni som vet ni vet.
Lite skönt att Jimmy tar dom flesta lämningarna faktiskt. Jag är mer blödig och han är ju lugnet själv. Sen får jag ta det roliga och hämta, men ibland kan vi hämta henne ihop. Har gått ner i tid och jobbar numera 8-15 varje dag. Så kan hämta senast 15:30. Känns så lyxigt och värt varenda minut. Blir ju annars bara mat och sova typ. Nu hinner vi va ute en sväng, gå förbi lekparken ihop eller bara mysa inne! Så guld värt.
Igår hade dom varit ute dryga timmen på fm, ätit lunch (ville sitta i knät lilla gumman) och sen sova ute i vagnen. Många av dom nya får sova i vagn till en början, men sen tänker jag att det är bara att testa att lägga henne på madrass efter ett tag. Men nu är hon van vid sin vagn och den funkar fint. Dessutom är det guld att sova ute nu när vabruari börjar och alla sjukdomar kommer som brev på posten. Sov 1:20 och vaknade pigg & glad. Hämtade en glad men lite trött skruttfia sen, som va i full fart och busade med kompisarna. Tänk att hon redan nu börjar bonda och skaffa kompisar! Alltså <3
 
 
Igår kom finally namnlapparna. Så igår märkte jag en deeeeel.
PUSS och ha en fin dag!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR