Startsidan

Friday bby!

Skrivet:    ·  Allmänt
Så va det fredag igen och en hel arbetsvecka har gått.
Ellabus har gått en hel vecka på föris och jag är stolt över henne!
Lämningarna är jobbiga, imorse va det jag som lämnade och det är inte kul. Även om vet att hon trivs med både pedagogerna och med kompisarna, att hon har roligt och blir glad nästan direkt när jag gått, så gör det ont. Såklart. Men det får va såhär, klart att det är en separation för dom små liven, vore nog konstigt om dom inte reagerade.
 
Annars har hon börjat bonda med alla pedagoger (fröknar, är det okej om vi säger fröknar?) vilket är skönt. Leker med kompisarna och har roligt. Hon är ju himlans social vår lilla tjej. Igår när jag hämtade satt hon och klappade på en av pojkarna, satt nära och ville mysa. Alltså, hur gulligt. Jag smälte.
Dagarna på jobbet går snabbt och igår lunchade vi på Voyage. Lyx. Slutade 15, hämtade Ella på föris och åkte hem för att mysa en stund innan jag åkte ner på stan och mötte upp Sandra för en kvällsfika. Så mysigt! <3
 
Nu längtar vi till helgen, ska pussa sönder vår lilla skatt.
TREVLIG HELG fina! <3
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR