Startsidan

Torsdag

Skrivet:    ·  Allmänt
Heeej fina ni!
Så kul att ni är inne och läser, alltid lika roligt att ni uppskattar det jag skriver.
Vardagen mina vänner, vardagen. Den är inte så tokig ändå!
Veckan rullar på, imorrn är det fredag igen! Tisdag - onsdag va Jimmy iväg på jobb i Kalmar och jag och Ellan va själva. Gick finfint. Satte klockan på 06 och 07 va vi klara att gå till föris. Lämningarna går bättre och bättre, hon är ledsen kortare och kortare tid nu. Men det skär i mammahjärtat att hon fortfarande är så ledsen när jag lämnar.
Men den här veckan har hon allafall sträckt ut sina amå armar mot fröknarna när jag lämnar över henne. Och när tårarna rinner på dom små kinderna. Lilla älsklingen!
Sen får jag ett sms av föris att hon blivit glad på några minuter igen, dom sms:n. Så guld värda! Bara längtar lite tills hon springer in genom dörren och vinkar till mig med ett leende. Ni med jobbiga lämningar, när vänder det?
Oxå blivit väldigt mammig nu. Imose va hon som en liten koala, fastklistrad på mig.
"Typ jag vet att du snart ska lämna mig, men snälla mamma gå inte utan mig".
Dagarna på föris går sen hur bra som helst.Hon leker med kompisarna, busar, sjunger, äter bra och sover bra. Så hoppas nu att lämningarna går åt rätt håll. Ni som vet, ni vet.
 
Igår hämtade mormor & morfar så Ella fick gå hem redan vid 14. Lyx. Det sjuka är att typ alla på Ellas avdelning går hem mellan 15-15:30. Med undantag för nån eller några. Men dom flesta blir hämtade efter mellis. Många jobbar nog deltid och frågar ni mig så, kan man gå ner i tid så tycker allafall jag att det är guld värt! Dom små är bara små en gång!
Det va allt för nu! <3
 
Gårdagens lunch med Stina gav SÅ mycket energi! Tack bästa du!!
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR