Startsidan

Fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Ni som lämnat barn på föris med lite tårar, ni vet känslan när man får vinka hejdå till en glad och nöjd liten älskling. Man går från förskolan med en bra känsla i hela kroppen, den går inte att jämföra med att lämna över i tårar. Även om man vet att det går över lika snabbt som jag gått utanför dörren så spelar det ingen roll. Glada mornar gör ett sån bra start på dagen! <3
 
Imorse hade vi ingen stress, jag har nu börjar lägga fram kläder till både mig & Ella. Förbereda så mycket som möjligt är ju a och o när det kommer till mornar, håller ni med mig?
Min klocka ringer 06, då smiter jag upp. Ibland vaknar Ella & Jimmy då oxå. Men dom får ligga kvar i sängen, alt leka lite i Ellas rum så jag får vara i badrummet själv. Om Ella är nere med mig tar alltt dubbelt så lång tid, haha! Kaffet laddar jag kvällen iknnan så det bara är att trycka på. Sparar oxå några minuter! När jag är klar kan jag va med Ella så får Jimmy hoppa in i duchen. Ella får lite yohurt så hon inte ska hungra ihäl innan frullen på föris. Sen påklädning och lite mys framför Bing, Bolibompa eller Kompisbandet - allt med musik älskar hon vår lilla Ellabus! Vid 07 är vi redo att åka bort till förskolan. Vi pratar om om alla kompisar och om Annika. Gullis. Nu ler hon med hela ansiktet när jag säger Annika. "Kackaa" säger hon om Annika. Och "Ooooooaa" om Noah. Lilla hjärtat.
Ha en fin fredag nu vänner!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR