Startsidan

En weekend för två

Skrivet:    ·  Allmänt
Alltså min Jimmy. Han kan han! Har jag berättat om världens bästa allahjärtansdagspresent?
Kommer hem i fredags och får en massa fina rosor. Gulle. Så startar han datorn. Där har han gjoort ett bildspel, älskligen! Bokat hotell för oss två på Amaranten på Kungsholmen i Stockholm i mars. Alltså!
Fixat barnvakt hade han oxå gjort. Min Jimmy! Bästa! <3
Ska bli så mysigt att komma iväg baara han & jag. Kan inte påstå att vi varit jätteduktiga med att göra saker bara vi två. Mest för att det lixom inte blivit av. Vi har inte haft anledning om ni fattar. Men nu ska vi åka till Stockholm bara vi, gå ut och äta, bo på hotell & ta sovmorgon, äta hotellfrulle i lugn och ro och shoppa! DRÖM om ni frågar mig.
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR