Startsidan

En fin helg!

Skrivet:    ·  Allmänt
En sådär tanka energi helg ni vet.
Fredagssmys med min Jimmy, egen pizza och Hamilton i soffan.
Ella vaknade rätt tidigt men vi myste länge med välling och barnprogram i sängen.
På dagen hängde mami med oss då pappa är i Paris hos min syster Sara. Vi hängde, va ute i solen och plaskade i vattenpölarna, hittade pinnar och busade. Åt tacos och på kvällen kollade vi ett avsnitt Box21. Sett den? Om inte har ni några sjukt spännande avsnitt framför er. Herregud. Så bra serie!
I söndags va Jimmy lite hängig så vi hängde mest hemma, va ute i solen en sväng och sen åt vi Jimmys carbonara till middag. Ella va tröttis och sov 2:30 (!!) efter lunch.
(Hon brukaar sova max 1:30 för att somna snabbt på kvällen sen) Tänkte att hon kanske oxå va lite hängig så lät henne sova. Trodde aldig hon skulle somna vid 19 som hon brukar, men jodå, hon sov 19-06 när klockan ringde och det va dax att gå upp. Vi gick och la oss 20:30 igår, jag somnade dirr och Jimmy nån timme efter. Haha, familjen behövde tydligen ladda upp med lite sömn inför veckan!
Lämningen imorse va JOBBIG. Ledsen redan i hallen när hon skulle säga hejdå till mig. Gumman, hoppas lämningarna blir bättre och bättre. Fick sms att hon satt och åt frukost sen nån halvtimme efter. Dom sms:en är så guld värda. Först efter det kan man slappna av på riktigt. Nu väntar en ny vecka med lite av varje. Vi hörs snart igen, puss!
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR