Startsidan

Work from home

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina!
Idag sitter jag hemma och jobbar Efter lite strul med fel strömkabel, en laptop utan rätt program (fick åka till jobbet imorse och byte lite grejjer) och sen när varken telefonin eller systemet funkade så fick vi ordning på allt och sen har dagen gått så sjukt snabbt!
Nu har jag lite lunch, tog mig en 30 minuters prom och sen ätit lite med Jimmy framför Robinsson. Skööönt. Och lite mysigt att jobba hemma, på olika våningar ;)
 
Helgen då? Påsken? Jo men bra, bra bra bra dagar trots att vi inte kunat fira som vi brukar. Mest saknar vi att hänga med mamma & pappa, brukar alltid ses på helgen, äta ihop och busa med Ella, men i år fick vi se
 
 
s ute. Alltid nåt ändå. Man får tänka så!
Sen har vi träffat Natta, Adrian och Nois på grill, Benni & Senait kom och ordnade äggjakt för barnen. Så gulligt! Ella hakade på och tyckte det va superkul! Och av allt hon fick va påskkortet det roligaste och finaste. Barn alltså! <3
Igår hängde Ida & Tage här och Amanda & Leon. SÅ mysig dag! Käkade våfflor och gick till lekparlen, kom in och gjorde fika. Vid 17 åkte Amanda & Leon hem, Ida stannade occh vi fick oss en långprom innan maten! Om Ella älskar att ha folk här! Hennes bästa!
Tidigare kunden jag ändå uppleva henne lite reserverad ibland, ni vet, ville helst ändå va i mammas famn, men nu! Helt annan tjej, så trygg i sig själv, tyr sig mer än gärna till vem som helst, vill kramas och bli buren etc. Det värmer. Mycket tack vare föris tror jag. Lär sig att bli mer självständig, att leka mer själv.. Ja ni som vet vet. <3
Och sån lycka att va tillbaka på förskolan imorse! Hon va verkligen så glad!
ÄLSKLING
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR