Startsidan

Panghelg!

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina!
Jag kör på en vecka till hemifrån, riktigt skönt. Efter att vi lämnat Ellis så tog jag mig ut på en morgonprom med Foppa i lurarna. 50 min med snabba steg. Så skön start.
 
Helgen har varit helt magisk. Ni vet en sån panghelg. Ella har varit i sitt bästa (hon älskar när vi går bort eller får besök) I lördags körde vi grill och bubbel hos Natta, Adrian  & Noah. Grillad kyckling och klyftisar. Nomnom. Barnen är så sjukt fina mot varann, alltså man blir tårögd varje gång dom klappar, pussar och tar varandras händer. Älsklingarna!
I söndags gick vi över till Oooooa (igen) och barnen lekte ute i solen på fm medans Jimmy städade och fixade i förrådet. Alltså Ella har blivir bruuuuuuuun! Dock tog vi med solkräm till föris imorse, lika bra att smörja på i tid. Sen sov Ella middag, myste med henne i sängen och bara tillät mig att ligga brevid och lyssna på hennes små andetag. Titta på henne när hon ligger där och sover tätt intill. Jag måste bli bättre på att stanna upp och njuta NU. Kan verkligen komma på mig själv med att lixom rusa in i nästa steg hela tiden. Och glömma att njuta av dom små stunderna här och nu. Ah ni fattar. Är jag stressad leder det ofta till att jag känner mig irriterad. Men den här helgen har det varken funnits stress eller nån irrikänsla.
Så skönt! Allt hänger ihop. <3
 
På em kom Jenny, Robbin och barnen förbi och lämnade en dockvagn till Ella. Gulle!  Som hon älskar den! Dom stannade på fika och sen även spontant på lunch. Tände grillen och grillade korv med bröd i solen. Dröm! Sen somnade Ella innan 19 och vi fick en lång kväll ihop i soffan. Sov gott och fick väcka mina älsklingar halv 7 för att hinna till föris. Idag va det fler pegagoger på plats. Skönt, dom har varit saknade! <3
Kram på er! <3
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR