Startsidan

200423

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej vänner!
Underbara väder, visst?
Det finns många fördelar med att jobba hemma, som  tex att hinna gå moronprom varje morgon innan jobbet. Idag i strålande sol, med klarblå himmel. Och vet ni, det doftade vår ute. Stannade till och pausade musiken. Bara fåglarna som hördes. Så härlig start på dagen! Igår när jag hämtade Ella (i bara tröja!) kändes det som en sommarkväll. Vi ville inte gå in. Ella donade med hink, spade och vattnade samma blommor om och om igen! Lilla hjärtat! På riktigt den gladaste jag känner! Hälsade på grannkatten oxå som inte riktigt får vara ifred, hon älskar katter. Och hundar. Ja, faktiskt väldigt facinerad av alla djur. Spindlar, fåglar, myror. Haha, det behövs inte så mycket!
 
Veckan har gått så snabbt! Det är redan torsdag, vilket betyder fredag imorrn! Whoooop. Hoppas vädret kan hålla i sig, vore rena drömmen och kunna vara ute, fixa lite på altanen, köpa lite blommor osv. Och grilla! Vi får se!
Sugen på att fortsätta rensa här hemma, sålt elgrillar, kläder och ljusstakar. Köp och sälj är bra alltså. Lika mycket som jag älskar att fynda där så älskar jag att sälja!
Idag kommer Ida och myser med oss efter jobbet, äta lite ihop och få lite vardagslyx. Fiiint! Lite bilder från veckan! Önskar er en FIN DAG! Puss!
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR