Startsidan

FREDAG!

Skrivet:    ·  Allmänt
Älskade helg! 
Ska bli så mysigt att få hänga hela familjen igen, bästa på helgerna! <3
Vaknade 06:15 imorse, bra läggning igår och bra natt! Sov från 19:30 - 04:20, då fick hon flaskan och lyckades få henne att somna om! 04 är lite väl tidigt! 😜 Sen somnade vi om till 06:15. Framsteg! Och jag blir verkligen alldeles varm i hjärtat när jag ser hur Ella kommer till ro i sin säng med sin snutte, som blev viktigare för henne nu när jag slutat amma. Inna va lixom bröstet både napp & snutte. 
Så fint att se henne snusa så gott i sin säng! Älskade lilla skrutt! 
Nu sover hon på altanen & jag har hunnit mes att ta hand om hemmet lite. Skönt. 
Igår hängde vi hos Natta & Nois hela dan! Började med frukost när barnen sov. Ella sov 2:15 (!!) och vi satt och åt länge. Många koppar kaffe. Sen lekte barnen, och på em tog vi en långpromenad. Sen va det BVC! 
Nu väger vår lilla skrutt 8140 och är 69 lång. Det händer grejjer! Hon har oxå blivit stadigare när hon sitter. Vi övar på! 

Ha en fin helg! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR