Startsidan

Hej fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Så va den här veckan gjord! Med bravur!
Jag & Ellan har sovit borta mellan måndag & onsdag då pappa Jimmy va på Sthlmsmässan och gjorde inköp! Hade nästan velat joina, sjukt kul med mässor! Inredning hej! 
I måndags sov vi i svalsta tillsammans med Jenny & lille Wiggo som mestadels sover. Så liten ännu. I tisdags kom m&p hem från Lanza och det va så mysigt att ses efter två veckor, bruna och fina såklart! <3 Och Ella hade saknat sin mormor & morfar! 
I onsdags va det föräldrargrupp och prat om magen! Allt såg jättebra ut och magmusklerna hade gått helt ihop! Så när tid finns ska det bli träning igen! Och då får jag även göra situps! Whoooohooo! 
I torsdags skulle vi träffat Natta & Noah men det körde ihop sig så det blev mys med mormor istället. Skönt för igår va Ellan inte på sitt bästa humör, då är avlastning så skönt! Tog två promenader och myste sen inne. 
Idag va det dax för 5 månaders vaccin 10:15. Och ja, sticket gjorde ont, men sen har jag peppar peppar inte märkt så mycket. Sovit 2h i vagnen och kanske lite mera närhetsbehov och mammig, men annars sig lik. Får se om det blir feber, märkte inget på 3 månaders sprutan. 
Ska börja med lite kvällsrutiner nu, onsdagens läggning tog visserligen 1h, men hon somnade i nestet i sovrummet tillslut. Vaknade till och då va jag snabb att springa upp och lägga handen på magen, hon somnade om och sov första delen av natten i nestet. Duktig tjej! Igår missade vi sömntåget och lilla fröken ville inte komma till ro, tuttade mest och tillslut gav jag upp. Jag måste bara inse att det tar tid och det kommer ta tid! Jag är ju sån att jag gärna vill se resultat DIRR annars rasar hela min värld och jag känner mig dålig. Kom igen! Klart att det inte går på EN gång att skapa rutiner. Jag får jobba med den tanken och vi får kämpa på! 

Igår testade vi gröt förresten! Succé!! 
Ha en fin helg! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR