Startsidan

Aktervägen 7

Skrivet:    ·  Allmänt
Imorrn är det visning av vår P Ä R L A och fina lägenhet! Där har vi skapat många minnen, många härliga sommarkvällar på balkongen, bubbel och tapas i köket, morgonkaffe i tidig morgonsol, släkt och vänner med spelkvällarna, nyårsafton har firats och många mysiga kvällar i soffan. Men nu är det dax för pärlan att få nya ägare IOM att vi flyttar till huset på Arnö. Så in och kika på hemnet och visning imorrn! 
Åh ja, jag kommer sakna lägenheten, men allt har sin tid och nu längtar vi massor till huset!! 
Hösten, vintern och julen, våren och sommaren, altanen.. 


Och snart kommer även min lägenhet på Stenbrinken ut! Allt på en gång! ;) 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)









♡Hej♡
Skrivet: 2018-10-15,  kl. 09:05:09

Hej, fina möbler, vart kommer soffan, soffbordet, tv bordet och sängen ifrån? Namn, märke?

Svar: Tack snälla! Allt är från EM, eftersom min sambo jobbar där! Kan kolla upp exakta produktnamn! :)
Maria Bengtsson

♡Natalie♡
Skrivet: 2018-10-16,  kl. 23:54:21

Hej,

Jätte fint lägenhet, jag undrar vilken soffserie det är på soffan, serie på soffbordet och tv bänken och sängen. Vart hittar man dem? Jättefint!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR