Startsidan

Vecka 19 - 18 plus 3

Skrivet:    ·  Allmänt
Nu är det officiellt! 
Och det känns så skönt att kunna visa lilla magen, få vara stolt och prata öppet om att jag är gravid!! Så många veckor man har fått hålla det hemligt mest för sin egen del innan man vet att allt är bra med den lilla krabaten där inne i magen. 
Men i fredags va vi alltså på ultraljudet och fick se henne igen! Henne!! Vi ska få en liten tjej! Allt såg så bra ut och det va en livlig liten tjej som vinkade till mamma & pappa. 
Villen lycka! <3 Svårt att beskriva med ord, men ni som varit gravida och kanske är (!?) vet precis. Så pirrig och förväntansfull inför fredagens besök och så fantastiskt att få se vårt lilla mirakel! Sån kärlek! 
Firade i lördags med familj och nära. Gender reveal. Varför inte fira allt som går? Dessutom bra tillfälle att samla familjen. 
Fick en lapp av barnmorskan med pojke eller flicka, inte ens vi visste innan, sen bad vi Rustica att slå in ett paket med en ballong, ballong med antingen tjej eller kille. 
Öppnade i lördags, så pirrig! Inte för att det spelar nån som helst roll men ändå, blir verkligen så verkligt nu när vi vet. 
Dom flesta trodde tjej och min magkänsla stämde. En liten flicka! Lycka!! <3
En liten mini version av mig! Helt fantastiskt häftigt på alla sätt! 

Så nu kommer det bli mycket graviditet i bloggen ett tag, hoppas ni kommer gilla det! 

Annars har jag mått bra, förutom urinvägsinfektion x 2 plus lite trötthet. 
I början va jag sugen på konstig saker som stuvade makaroner, köpta köttbullar och iskalla saker. Men så fort jag ätit av nåt så vill jag aldrig mera se, äta eller känna doften av samma mat igen. Nu är det lite bättre & isglass är fortfarande en favvo. Mer sugen på färskpotatis än kött, så blir inte mycket av sånt. Plocksallad är ibland det enda jag är sugen på, eller ja, kalla sallader, kalla såser över lag. Annars inga direkta cravings. 

Allafall, magisk lördag som avslutades hos Natta & Adrian! Grill & balkonghäng med fina vänner! Så mysigt att vi har så mycket att dela nu! Imorse frukost med mami, Ida, Annica & Tage. Sen solhäng hela dagen hos mamma. Pappa & Jimmy har golfat. Vilket väder! 
Nu promis med mami innan jag åker hem till min Jimmy! 
Njut av kvällen! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR