Startsidan

Ullared 05:15

Skrivet:    ·  Allmänt
Go kväll fina! 
Trött tjej just hemkommen från Ullared. Fötterna värker och huvudet är trött, men vilken dag! Bara det att gå upp så sjukt tidigt, packa frukost & kaffe och åka iväg! Fick nästan pirr i magen - kändes som man ställde klockan för att åka till Arlanda och checka in för en veckas semester till Grekland! Men inte den här gången, idag va det Ullared som stod på schemat!  Fortfarande dimma ute när vi åkte och nästan tomt på folk, en speciell känsla faktiskt! 
Jenny, jag & Jimmys mormor. Skrattat massor, trängts med massa andra shoppare, kryssat med kundvagnar & bränt en del pengar. Men man får verkligen mycket för pengarna! Kom hem med badbalja med insats,  gosedjur & snutte, speldosa, babysitter Babybjörn, bodys, dregglisar, nappflaskor, massa småplock, lite hygiengrejer, bikini, en väska, två koftor & lite annat plock. Sjukt nöjd! 

Nu ska jag bädda ner mig och slå på tvn en stund innan jag somnar. Jimmy kollar match så honom får jag se senare <3
Natti! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR