Startsidan

Som en fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
GOD MORGON FINA!
Sol och snart långledigt! Rena drömkänslan!
Även om man visste att det va sista tidiga morgonen på ett tag, så va det ändå svårt att gå upp när klockan ringde 06:22. Blir ju lite tidigare mornar nu när jag går varje morgon, men så värt allt att få starta dagen så.
Sen sist då? Va ett tag sen jag skrev tror jag? I tisdags kompade jag ut och åkte med Natta till Norrköping för lite vårshoppning! Så lyxigt att få göra så ibland och så mysigt att komma iväg lite ihop! Blev några kassar med hem, men letar fortfarad efter ett par vita sneakers.
I onsdags blev det pump, efter en minst sagt händelserik dag på jobbet! Utbildning och världens tryck på telefon, helt slut när vi åkte till gymet jag och Eleonor, men vi körde på! Fick världens energi efter och någon gjorde min kväll, tack för dom kramarna och den värmen. Det va efterlängtat och så saknat. <3
 
Nu några timmars jobb, sen tar vi långledigt!
Träffa Erika & Johan, fira lite påsk i Svalsta, äta middag hos Jimmys mormor och morfar och så hotellfrukost med Sandra på Companiet! Fick verkligen mersmak i söndags med Natta, bästa sättet att umgås!
Hoppas ni får en fin Påsk! Vi ska klämma in lite mys också mellan allt planerat. Men längtar!
Ska köpa lite vita fjädrar efter jobbet och fixa ett ris (blunda ni som vet att man inte får köpa fjädrar längre). 
Pusss och Glad Påsk!  
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR