Startsidan

Helgen so far!

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon söndag! 
Klockan är halv 9 och vi är vakna (!) vad händer? Skönt ändå, att vakna pigg och utvilad utan att klockan är sen förmiddag. Och så skiner solen, känns som mitt i sommarn om man låter bli att titta ut. Tänk va solen gör! Lycka! <3

I fredags kom Stella & Johannez redan vid 16. Ftedagsmys, tacos och Talang. Gos i soffan och lördagsgodis. Stella sov hos oss, mellan mig och Jimmy i sängen. Hur mysigt? Hennes små andetag och den lilla handen som plötligt las på min. Lilla tjej! <3
Vaknade dock 06:20 sådär och vid halv 7 tassade vi upp och gjorde välling. Sen satt vi i soffan och myste till Greta Gris. Jimmy och Johannez fick sova lite längre. Fick verkligen smaka på småbarnslivet med tidiga mornar. Antar att man vänjer sig! Och huvudsaken är ju att man då tar en lugn start på dagen och inte sätter igång med bus och lek direkt. 
Frukost vid 9, sen tog jag och Stella en långpromenad i solen medans grabbarna tvättade bilen. Hön somnade på två sek i vagnen, matade ankorna på vägen hem och va nog ute över en timme. Solen! Underbara sol! <3 Pannkakor till lunch och sen åkte barnen vid 1 tiden. Sen va det dax för kalas för Linnis! Bara släkt räckte för det blev verkligen fullt hus! God plockmat och så mysigt! Tack sis! Nu ska vi dricka kaffe i sängen innan vi fortsätter ta vara på dagen! 
Njut av helgen! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR