Startsidan

Hej måndag!

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon måndag!
Efter en fin helg känns måndagen ändå okej! Kommer bli en bra vecka med utbildningar, fortsatt intro för vår nya Therese som börjar bli redo för sitt först samtal hos mig, lite tandläkarbesök, lite morgonmöte, nya naglar på fredag  och äntligen lite träning! Fortfarande lite förkyld, men nu är det dags! Peppade varann igår jag och Natta, så idag ska vi på RELEASE ihop! Ska bli så kul! Men ska jag vara ärlig, jag är typ nervös!! Har inte varit på pump sen jag vet inte när! Förkylningarna har lixom överlappat varann, från influensa till virus, förkylning och halsont.
Men nu får det vara nog och jag vet ju att när man väl är där så kommer man inse vad man saknat - på riktigt! Träningsvärken som inte går att få av endast promenader. Ska bli skönt!
 
Helgen har varit fin som sagt! I lördags åkte vi en sväng till Norrköping och kollade soffa på EM. Hittade en sååå fin så nu blir det snart ett helt nytt vardagsrum! Ny matta, ny soffa, ut med fåtöljen. Men soffbordet ska vi nog behålla. Vit marmor kommer göra sig så snyggt till gråa mattan. Synd bara att det är 8 veckors leveranstid på soffan, har man väl bestämt sig vill man bara ha den nu nu! Ja, ni vet ju. Vidare från EM till Svalsta och Olivia som fyllde 14! Lite kalas fram till kvällen, sen blev det mat från Rhodos, kycklingspett och tzatziki. Och så nya serien Gråzone - sjukt bra! I söndags kom Ida, först tog vi en tvåtimmars pw som sen avslutades med brunch hos oss. Så mysigt!
 
Hoppas ni haft en mysig helg! <3
 
Lite nya blommor blev det också!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR