Startsidan

Onsdag och kall morgon!

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fina!
Många kalla promenader sen sist. Tar för vana att gå till jobbet på mornarna nu när jag ligger lite lågt med träningen. Och 30 minuter till och från jobbet, blir 60 minuter om dagen! Bra vardagsmotion måste jag säga. Och blir alltid så bra start på dagen! Trots kylan.
Mötte upp Foppa igår efter jobbet, tog en skön sol först och sen en långrunda runt Brandholmen. Sjukt mysigt men så kallt. Hade skinnhandskar, ofodrade, så lite får jag skylla mig själv. Idag blev det andra handskar, fodrade tumhandskar i skinn. Blev snarare varmt istället! Igår testade vi LAX för första gången hemma hos familjen Eklund! Och ja, det gick hem! Jimmy har fått för sig att han inte tål fisk, så det blir ju mest kött, köttfärs och kyckling hos oss. Men nu kanske vi kan börja äta lax också! Så gott med rivet citronskal och färsk basilika. Mums!
Idag blir det handledning och medlyssning hela dagen men vår nya Therese! Känns kul och spännande! Fixa present till Jimmy på lunchen och förhoppningsvis en kvällsrunda med min Josse efter jobbet!
Ha en fin dag! Pussen <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR