Startsidan

Måndag igen!

Skrivet:    ·  Allmänt
Då kickar vi igång en ny vecka igen!
Men efter en mysig och skön helg känns det ändå okej.
Lördagen passade jag på att ta mig ut på en långrunda när Jimmy blev tvungen att jobba lite. Kallt men skönt! Sen åkte vi ut till Svalsta för en fika och som vanligt va nästan hela gänget därute. Det är verkligen en samlingsplats där och jag bara älskar det! Alla kommer och går, kaffe finns alltid på och alla är alltid välkomna. <3
Stoooor familj. <3
På kvällen kollade vi nya Beck och myste i soffan. På söndagen tog vi sovis (alltså på riktigt det mysigaste som finns att vakna bredvid HAN och dricka kaffe framför Nyhetsmorgon. Sen åkte vi till Arnö och fikade med Jenny och Stellabus. Hon är så go den lilla tjejen! Min favvo - alla dar i veckan! <3
 
Nu kör vi måndag, Jimmy är på möbelmässan i Älvsjö så honom får jag klara mig utan nu två nätter, men det ska gå. Eller ja, har ju inget val! ;) Jobbar 8-18 idag, men har kläder med så planen är spinning efter jobbet! Och snart kommer min vapendragare Natta hem, nyförlovad, från varma Mexiko och joinar mig på gymet igen! Som jag har längtat! Och som jag får flashbacks från min och Jimmys förlovningsresa till Mauritius. Minns verkligen precis, känslan, lyxen, värmen, stränderna. Ja allt! Och lyckan framför allt! <3
 
Lite bilder från helgen kommer här! Ha en fin start på veckan!
 
Filodegspizza, utan cheeese för mig och SÅ god!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR