Startsidan

Hej från sängen

Skrivet:    ·  Allmänt
Klockan är snart 5 och jsg har spenderat dagen i sängen. Inte riktigt vad jag planerade men hela helgen har det varit nåt skit i kroppen som lixom inte bryter ut. Så idag fick jag släppa efter och vila. Sov till 1, så sömn behövdes. Förkyld, varm men ingen direkt feber, täppt och lite huvudvärk. Inte så kul. 
Plöjt Renés Brygga i sängen hela em. Jimmy hjälper Jontan att flytta så dröjer nog innan jag får sällis. Inte så roligt sällis ändå kanske. 
Annars då? Jo men helgen har varit lugn. Fredagen njöt vi av god mat, Talang & mys. Gjorde världens godaste räk och mangosalsa. Avocado, stekta vitlöksräkor (big size) med mango. Alltså hur gott! 
Lördagen va det kalas för Jenny som fyllde 31! Va kvar till 19 nångång och sen lördagsmys hemma. Tanken va att vi skulle stanna kvar hos Jenny, Stella & Robin på spelkväll men varken jag eller Jenny va pigga så det blev en kväll i soffan. Oxå det mysigt såklart!  <3

Söndagen pw med mami när Jimmy och paps squashade, sen det bästa: Tacos, Farmen och Bron. Söndagar är mysiga dagar! 

Nu ska jag krya på här, få i mig lite i magen och nåt glas vatten. Kram från sängen <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR