Startsidan

Fredagskänsla?

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina, ingen vidare uppdatering här men finns heller inte så mycket att skriva. Varit hemma sen i måndags och spenderat den här veckan i sängen, med att sova länge, vila, kolla serier och filmer och vänta på att mon sambo ska komma hem. Typ så. Ingen direkt hög feber, men lite, trött, orkeslös och ett ihärdigt virus som inte vill släppa. Huvudvärk som heter duga och så täppt & förkyld. 
Ingen höjdarvecka men den har ändå rullat på. Det är ju bara att gilla läget, vila och låta kroppen återhämtning sig. 
På alla <3 dag blev jag bortskämd med både rosor och tulpaner. M&P kom förbi på en kram och fick så fina tulpaner! Våren kändes lite mer på väg just då. Sen kom älskling hem med dom rosorna!! Så lyckligt lottad! Dessutom en del sms från fina vänner. Jag gillar ändå det här med att uppmärksamma kärleken. Och det ska göras inte bara en dag utan 365 dagar om året men kanske lite extra just på alla <3 dag. 

Nu ska jag ta en dusch, Jimmy jobbar hemma så idag har jag sällis. Mysigt. Jag ligger här i soffan och kollar film och han sitter vid matbodet och uppdaterar priser på nyasoffor. Hoppas ni har mer fredagskänsla än jag, tänker allafall bli pigg nu och skaffa mig en riktigt mysig fredag! Jimmy ska göra suchi till oss! Det är kärlek det! Puss! 
Ps. Gjorde godaste maten igår! Kycklingklubbor med ris och currysås. Drömmen va gott! Ds
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR