Startsidan

Äntligen tillbaka!

Skrivet:    ·  Allmänt
Känslan! Att få ställa klockan igen, gå upp, ta en dusch och fixa sig för att gå till jobbet! Hade glömt vilken charm vardagen faktiskt har! Och tänk att man har just ett sånt jobb, som man längtar tillbaka till! Det är inte alla som har.
Och den här veckan händer det grejjer! En ny tjej ska installeras, utbildningar ska ges och jag kommer hålla i själva handledarskapet vilket ska bli så roligt, att få vara med från början och forma, vilken chans!
Annars en drös mail och tryck på telefon - härligt!
Tog en promis till jobbet imorse och går nog hem också, man får passa på att få lite vardagsmotion nu när träningen får vänta lite. Vägrar bli risig igen!
 
Helgen då?
I fredags lagade vi egen sushi, jag va inte jättepigg men spenderade mestadels av dagen i soffan istället för sängen. Bara det gjorde massor! Jimmy jobbade hemma också, så hade sällis hela dan.
I lördags åkte Jimmy iväg till Jontan på fotbollskväll bara grabbar och jag åkte hem till m&p. Skulle träffat Alle, men kände mig matt så i bestämmer en ny dejt. Hos mamma blev jag ompysslad, fick god lax med sås och potatis och avslutade med en Beck i soffan. Så mysigt att få bli ompysslad och bara va. Som på den gamla goda tiden, haha!
Söndagen blev en mysdag, Jimmy plöjde fotboll och jag tog mig ut på en långis med Alle i luren! 1,5 timme blev det - SÅ SKÖNT! Äntligen! Men jag vet att jag inte får gå ut för hårt nu i början, därför vilar jag från gymet några dar.
 
Back to work! Puss!
 
Just det! Gjorde enklaste kvargscones igår! Och det blev verkligen gott! Vill ni ha receptet?
3 dl havregryn
3 dl yoghurtkvarg (går säkert med vanlig kvarg också)
2 tsk bakpulver
salt
Blanda och klicka ut 4 scones på en plåt! 200 grader i 20 minuter. Ta daaaa!
 

SNART SNART! <3
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR