Startsidan

20180209

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag är det 9:e! Vårat datum!
Vet ni att den 9 februari skrev jag till Jimmy för första gången på fb!
Sen av en slump blev det vi två på riktigt den 9 april.
Han och Jag. Lite mindre än ett år senare förlovande vi oss, fast då 1 mars. Men 9:e kommer alltid vara vårt datum.
Tänk vilken lycka att han är min, att jag är hans. Den bästa människan i mitt liv! Han som får mig trygg, han som står vid min sida och han som jag mår som bäst med. Mitt liv! <3
 
Första bilden på oss! <3
 
Här överraskade han med rosor!
 
Sushimakers, det har verkligen blivit vår grej, eller Jimmys mest. Finns ingen som gör så goda sushi som han!
 
Den bästa i mitt liv är du! <3
 
Och TACK Foppa för att du fick mig att skriva till Jimmy, det är faktiskt tack vare dig som jag hörde av mig till Jimmy!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR