Startsidan

Hej magen och onsdag!

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fina!
 
 
 
Onsdag och veckans mitt! Hoppas allt är bra med er?
Veckan har gått snabbt hittills, så kul att alla fina kollegor är tillbaka igen och det blir lite mera rutin på saker!
Igår åt vi lunch på ÄT jag & Gunilla - så gott! Testade fiskwrapen och den va grym! Snäppet godare än kycklingen!
Orkar aldrig äta upp brödet men innehållet är mums! Mango, sallad, dressing och så fisken. Testa!
 

 
Hade tid hos BM 15:30 igår em och fick träffa bästa Rea! Mätte magen, tog lite prover och fick lyssna på hjärtat <3 Hon kollade också hur lillan låg, med huvudet neråt som tidigare och så börjar hon hitta neråt på riktigt, börjar fixera sig som hon ska. Lilla skruttan, vad gör du därinne och vad tänker du på? Hur ser du ut? Lik mig lik Jimmy? Så många frågor! Längtar nåt enormt, även om jag verkligen älskar, på riktigt älskar, att vara gravid!
Att ha henne i magen, så skyddad från allt och få känna hennes sparkar, känna att vi är ett. Det är så fint! Och att jag har fått må så bra som jag faktiskt har gjort är jag så glad och tacksam för!
Magmåttet samma som sist, så magen har sjunkit lite, fick rådet att äta lite mer. Nåt extra mellis eller så.
Efter det åkte vi till Norrpan, jag & Natta. Hittade två amningBH, gick runt och myste lite och avslutade med en kaffe i bilen hem! Så mysigt med en liten tripp!
 
 
 
Jobb nu, sen ska jag förhoppningsvis få ta bort en leverfläck på VC på lunchen, har en tid inbokad och ska verkligen överdriva för att få ett litet snitt, haha! Ikväll ska vi till The Kitchen, mamma, jag, Ida & Annica! Aldrig varit där, så det ska bli kul och testa!
 

 
Ha en fin dag nu! <3 Bjuder på en riktig magbild från i måndags em, då va det sommar minsann!
 
 
Och så här, GODASTE JUICEN!!
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR