Startsidan

Fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
 
Hej och välkommen underbara fredag!

Veckan har gått snabbt, sjukt snabbt! Och trots lite sjukdomar semestertider har det gått braa! Full rulle, lunch i solen, sommartid och plocksallad! Haha, bästa! Just nu är det tonfisk som gäller, skulle kunna leva på bara tonfisk i olja och majs. Påminner mig om när jag & Hanna va på Peace & love, då åt vi tonisk i olja blandat med majs!

Måste bara lägga upp lite bilder därifrån, fina älskade minnen! <3

 

Här skrattade vi så vi fick kramp! Minns du Hanna? <3
 
 
 
Annars då?
Jo men illamående. Blääää. Mest på mornar och senaste två mornarna. Gröt som jag tidigare älskat, funkar inte alls. Kan va för att jag börjat äta järntabletter (som dock inte ska ha nån inverkan på magen..) eller också för att det är så sjukt kvavt och man kan lixom inte andas normalt, varken ute eller inne. Inte ens åskan rensade upp luften. Annars så mår jag oförskämt bra tycker jag. Bara lite tröttare kanske, lite mer frånvarande (enligt min sambo, haha) och så fullkomligt älskar jag när lillan sparkar i magen! Det häftigaste jag upplevt! <3
 
Helgen kommer lägligt, trött imorse, man sover sååå tungt nu. Och så sendrag i höger vad inatt. Har precis hämtat mig från vänster vad.. ajaj säger jag! Och det håller i sig långa minuter. Nån som varit med om samma?
 
Efter jobbet fikadejt med Sandra, ikväll grill & altanhäng hos Lindblads! Lördag fix i pyrets rum, förhoppningsvis ska vi hinna måla lite, tvätta och vika kläder och lite så. På kvällen grill i Svalsta och på söndag lunch hos m&p med syster och killarna. Fullt upp? Jorååå. Men vi ska hinna njuta också! <3
 
Ha en fin helg!
 
 
 

 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR