Startsidan

Fina helg!

Skrivet:    ·  Allmänt
Söndag på Brandholmen, riktigt höstväder idag. Sovmorgon och nyhetsmorgon i sängen - det va inte igår! Sen fika hos m&p, handla inför veckan, fixa klart lillans rum och storstäda. Behövdes kan jag säga! Och nu, älskling lagar tacos i köket och jag myser i soffan med tända ljus. 
Hösten är ändå välkommen! Fast jag kommer sakna värmen och semestern. Kanske inte behöver bli så kallt och regna heller, annars så gillar jag hösten med mys inne, tända ljus och inga dåliga samveten för att man vill va inne och bara va! 

I fredags startade vi helgen hos Lindblads med grill och häng! Bästa ni! <3 
Trötta etter veckan, men så skönt att få va trötta ihop. Åkte hem vid 12. I lördags påbörjade vi målning och fix i lillans rum, blev så fint (tillslut!) Färgen såg SÅ mörk ut till en början men sen så. Nu ska det bara upp lite på väggarna, tavlor och så. Bilder kommer! 
På kvällen åkte vi till svalsta och grillade. Älskar  verkligen att vara i svalsta, dom tänker på allt, fixar donar och vet vad man uppskattar. Alltid lika mysigt att va där! <3

Nu är maten klar! Film & tacos i soffan! Inte kunnat äta köttfärs på typ hela graviditeten men nu ska det nog funka.. Ha en fin söndag! Puss! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR