Startsidan

Tisdag!

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fina!
Tillbaka på jobbet och känslan är topp! Om jag har saknat mina fina kollegor & mina arbetsuppgifter och bara det att känna sig behövd, att inte vakna och känna stress för hur jag ska fördriva dagen hemma i sängen, serier och kaffe i sängen absolut, men bara om man valt det själv. Hade en fullspäckad dag på jobbet igår, 55 olästa mail och massor att göra och ta igen, möte, genomgång och både Nina & Jonas på plats! Full styrka! Och så kul!
Premiärcyklade till jobbet också, bara det andas vår! Avslutade dagen med en timmes prom på piren med Foppa i lurarna, sen blev det goda heta räkor med tagliatelle! Mums! Och så Morden i Sandhamn på det, så mysigt program. Alexandra Rappaport är ju fortfarande #hållkäftensnygg och skärgården.. ja det är bland det finaste! Klippor, solnedgång, sol och hav. Där skulle man ha ett lantställe i framtiden!
 
Nu ska jag beta av lite fler mail! Stor kram! <3
 
Söndagens shopping!
Lite nytt till matbordet!
Erik Skoglund - Vägen tillbaka. Se den! Så tagen efter!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR