Startsidan

You are enough

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fina!
Tidig på jobbet idag, så skönt och mysigt på nåt sätt, att komma bland dom första. Tyst och släckt på vissa avdelningar. Ska ner i köket och sätta på lite kaffe snart. Lugn och skön start på dagen!
 
Somnade skapligt igår, känner ändå att det är nåt i kroppen. Tog en extra stark ingefärsshot imorse och håller alla tummarna att det inte bryter ut nåt skit. Inser verkligen hur dålig jag är på att inte vara på topp. Allt handlar om prestation, i allt. Och känner jag mig inte hundra som nu, lite trött, lite förkyld och inte som jag brukar, nej då känner jag inte igen mig själv och så blir det himlans jobbigt. Men snälla, tillåt dig att inte alltid vara på topp!
Jag behöver inte alltid vara den mest positiva och omtänksamma, ingen kräver att jag ska leverera i allt alltid.
 
Ta en vilodag, cykla hem från jobbet och bara va, ta en kopp te för halsen, kolla lite tv och tänk bort alla måsten. Lyssna på kroppen. Punkt. Hur svårt ska det va? Men så vet jag känslan efter en grym dag på jobbet, träningen som känns lite utöver det vanliga och så känslan när man kommer hem, tar en dusch och tar kväll med min kärlek! Sådär skönt trött i kroppen. Den känslan vill jag ha alla dar i veckan. Omöjligt jag vet.
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR