Startsidan

Onsdagspump och torsdagsregn

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina!
Onsdagen bjöd på pump i dubbel bemärkelse, la på extra på både rygg och bicepslåten. Och även om jag bara orkar halva bicepslåten med tyngre vikter så är det alltid nåt! Det gäller att utmana sig! Och snart är det dags för ny release, det ser vi fram emot! Nu kan man den här.
 
Jimmy åkte till Köpenhamn tidigt imorse så i natt kommer jag få sova själv. Usch, verkligen inge kul alls. Somna och vakna bredvid den man älskar är verklige bland det finaste! Men imorrn kväll ses vi igen, desto mysigare då såklart.
Lunch med mami & papps idag och efter jobbet ska jag hem till Sandra på lite kaffe, mys. Sen blir det vilodag från Hälso och lite tid att pyssla om mig själv lite, måla naglarna och sånt ni vet.
 
Bilder från igår, lövbiff med Teriyaki. Hur gott!?
Ha en fin dag nu! <3
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR