Startsidan

Härliga helg! <3

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon måndag!
Vilken helg! Hunnit med så mycket mysigt samtidigt som vi bara njutit av att göra ingenting, men med varann! <3 Bästa kombon! Hann med en fika hos Jimmys mormor och morfar innan vi intog fredagsmyset med egen filopizza, ett glas rosse och lite UNO. Hur mysigt!? Lördagen med shopping han och jag, en sväng till Svalsta på kvällen och sen körde jag hem efter Eriks match. Jimmy fick ta några bira. Skönt med nästintill nyktra helger ibland, bara ett glas i fredags och det räknas knappt!
Söndagen blev en riktig fixarsöndag! Tvättade och bäddade rent, åkte till Blomsterlandet och köpte nya blommor till vardagsrummet och köket, städade garderoben (äntligen!) och slängde en hel del. Storhandlade och idag har jag matlåda! Whoopa! Lasse och Susanne kom förbi på en spontanfika och fick med sig lite kuddar och tavlor hem! Så skönt att bli av med lite som man ändå inte använder. Sen tog vi tacomys och somnade faktiskt skapligt. Skönt!
 
Nu laddar vi upp för en bra vecka och hoppas att förkylningen inte blir mer än så här! Träning, lunchdejt med Natta, en helkväll med Alle och så vardagskvällarna med min Jimmy. Kommer bli en bra vecka!
PUSS på er! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR