Startsidan

FREDAG!

Skrivet:    ·  Allmänt
Hur underbart som helst! Och extra mysigt att få hem min Jimmy ikväll! Tomt i sängen utan honom bredvid.
Men jag va tröttis igår, somnade runt halv 10, vilket är tidigt för att vara mig, men så skönt!
Velade mellan morgonspinning och pump med Natta men bestämde mig för spinningen, det är ju ändå skönast att ha träningen gjord, speciellt på fredagar. Men vaknade och kände av halsen. Inte bra att anstränga sig till max och ta ut kroppen genom pulshöjande spinning, så det fick bli en lång morgonprom istället. Blev nästan 1,5 timme med Foppa i lurarna sista 40. Skön start på dagen!
Nu ska jag ta morogonens andra kopp och äta lite frulle här framför datorn. Drygt 1 dl Havregryn blandat med en skopa vaniljprotein, lite salt och 2 dl vatten. In i micron 2 minuter och tadaaaaa! Frukosten serverad!
 
Ha en fantastisk fredag nu fina! <3
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR