Startsidan

170926

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon tisdag!
Fick vakna till Nyhetsmorgon imorse, det är lyx! Borde starta varje morgon så, man vaknar till på ett lugnt och mysigt sätt. Istället för att snooza och sen behöva hoppa upp ur sängen för att klockan är för mycket.
Lite uppdatering om vad som händer ute i världen är heller inte fel!
Blev en prom till jobbet idag, vilken fin morgon! Fuktigt men soligt och väldigt varmt för årstiden. Klagar inte! Det är bara att njuta nu, hösten är fantastisk när den är såhär! <3
 
Kort lunch idag och sen direkt till min fina Hanna och gossa bebis! Hur mysigt!! Äntligen! <3 Har ju inte gått pga halsont och förkylning, men nu hoppas jag att det blir av. Även om jag känner lite lite i halsen typ hela tiden, speciellt på mornar. Dubbelbokad kväll, för när jag myst lite bebis plockar Jimmy upp mig och vi åker vidare till mormor & morfar för lite middag, dom ville så gärna bjuda på mat. Raringarna! Världens bästa är dom!
 
Ha en fin tisdag nu!
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR