Startsidan

Mysigaste måndagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Vilket avslut på en lång måndag. 10 timmars pass igår, det kändes. Va inte helt pigg heller, hängig med lite ont i halsen och lite huvudvärk. Så trött på det här nu! Jag vill kunna träna och må bra! Förkylningstider nu, minst sagt.
Bara att vila, vila! Gick hem i regnet igår, så fick alla fall röra på mig lite, skönt. Får nog skippa idag med, ska se om Josi vill med ut och gå ikväll, så hoppas jag på pumpen imorrn!
 
Lagade tacos tills Jimmy kom hem igår, sen blev det dubbelavsnitt av Gåsmamman! Bästa serien! Har väntat så på säsong 3 och nu är två helt färska avsnitt ute! Sjukt spännande och så bra serie! Passade på att ligga lite extra nära igår för nu dröjer det ända till fredag kväll innan vi ses igen. Min älskling! Om jag kommer sakna honom! <3
 
Gåsmamman, om ni inte kollat, ett måste!
 
 
 
 
♡Greta Peetre♡
Skrivet: 2017-10-03,  kl. 19:36:46 Blogg:  http://gretas20.se

Fina bilder! Vilket snyggt inlägg <3
Kram// http://gretas20.se

Svar: Tack snälla!
Maria Bengtsson




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR