Startsidan

Mysig måndag hos Ida

Skrivet:    ·  Allmänt
Vardagslyx mitt i veckan, så mysigt!
Körd ett BRA pumppass med fina Natta, sen upphämtad av mami och så ut till Ida för mamma & dottermiddag! Nu va det länge sen vi sågs alla, så vi hade lite att ta igen, därav blev det en sen kväll, somnade nog efter 00 nån gång, ringde och sa gonatt till min Jimmy sen somnade jag gott. Mätt och belåten!
Blev en enligt dom, enklare middag, men SÅ gott! Lax i ugn med spenat, vitlök, lite matgrädde och parmesan. Alltså så gott! Till det pasta för som ville, men jag nöjde mig med sallad. Fräscht och gott! Till efterrätt fick vi en kula vaniljglass med färska blåbär och lite strössel av kolasnittar. Lite lite, men så gott!
 
Fick även gossa med Tage som va vaken en stund när vi kom. Charmtroll, så himla söt han är! Fina lilla killen! <3
 
Tack snälla Ida och Annica för en så mysig kväll!
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR