Startsidan

Hej regniga torsdag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina!
Regnet smattrar på rutan, skönt att man är inomhus idag!
Gårdagen bjöd på pump och jag ökade vikter på både ben och biccar. Skööönt. Så bra release! Och när man väl kör så är det så tufft att man vill spy men träningsvärken är ändå hanterbar. Skumt.
 
Lagade lite korvstroganoff tills Jimmy kom hem och sen fick vi mysa ikapp! Älskling! Så härligt att få sova nära igen!
Och idag är det torsdag redan! Började dagen med gruppmöte 8-9, sen lite jobb och nu kom jag precis tillbaka från ett möte med en konsult gällande tillgänglighet. Så givande och en timme gick verkligen så snabbt! Mycket bra diskussion och jag tror jag hade en hel del bra idéer för att skapa världens bästa kundmöte utifrån alla aspekter!
 
Jobb till 17 och sen ska jag bara hem. Inte stressa runt med att hinna träna, handla, städa, laga mat och matlådor, tvätta och.. ja suck. Ni hajjar. Förra torsdagen va en sån dag och aldrig mer! Stopp.
Man måste inte göra allt. Och som Natta sa, livet ska inte vara en checklista. Så klokt sagt!
Bestämde mig för att ta en dag i veckan när jag tillåter mig att bara va, skippa promenader och träning och kanske bara gör nåt mysigt. Och är det så att hemmet behöver lite kärlek så gör det till nåt mysigt! Att städa kan va himlans avkopplande om man gör det i sin takt, utan att känna att man måste, sätta på lite musik och mysa runt i mjukisar! Avkopplande faktiskt. Jag vill ju gärna göra allt och inte förens jag checkat av allt på listan tillåter jag mig att sätta mig i soffan och bara njuta. Sjukt ju. Man är ju ingen superwoman direkt och lagom är så tillräckligt. Tänkvärt! <3
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR