Startsidan

Hemma!

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon från Brandholmen! Sitter och dricker svenskt kaffe (utan mjölk egendom kylen ekar) med yoghurt & hallon. 

Hemresan gick bra, dock svårare att sova på en dagsflight, på ditresan flög vi ju på natten och då kunde man sova bort ett gäng timmar. Men vi spelade bowling och plöjde filmer. Landade i ett kallt Sverige och imorse när jag vaknade visste jag inte riktigt var jag va, längtar redan tillbax! Men såklart skönt att komma hem till vår fina älskade lägenhet, vår mysiga vardag och lite rutiner igen. Träning osv. Men nu kan vi verkligen ha den här resan i färskt minne hela våren! Så magiskt! Och bara det att komma hem med en ring på fingret! Häftig känsla!!

Nu ska jag snart ta mig en promis till jobbet och vi funderar redan på vart nästa resa går! 
Ha en fin måndag! Det ska jag ha! <3





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR