Startsidan

20.00

Skrivet:    ·  Allmänt

Go kväll fina!

Inte mycket till bättring här, jo min feber är borta men halsen och huvudet är kvar och min stackars Jimmy blir inte bättre! Fortfarande 39 graders feber & risig. Stackars! Försöker så gott jag orkar, att fixa & pyssla om. Svårt när båda är risiga bara.
Men oxå det bästa i allt, att få va sjuka ihop! <3
Sov till halv ett, lite serier i sängen och så förflyttning till soffan. Så ser våra dagar ut. Ska va hemma imorrn men håller alla tummar för jobb på fredag! 

Bästa mamma har fixat och hämtat loppis lappar så orkade faktiskt märka en del prylar idag. Men sen tog energin slut. Bokat bås fredag så imorrn kväll åker jag & mami dit & fixar skåpet. 

Nu ska jag försöka få lite mat i oss, puss från mig! 





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR