Startsidan

Tisdag

Skrivet:    ·  Allmänt

Galet va tiden springer! Tisdag redan och midsommar på fredag! Idag har det verkligen gått i ett! Hinner knappt med mig själv, men jag vet att det blir bättre. Samtidigt så roligt att lära ut och se hur mina kollegor växer allt mer och att det jag säger och gör verkligen tas in! Riktigt roligt!

En skön promis i solen med mamma, Ekens är så fint så här års! Grönt och skönt. Kort sagt.
Hemma och just duschat, väntar på att regnet ska avta så vi kan tända grillen. Nu lyser visst solen igen, snabba vändningar här! 
Måste hitta nåt till midsommar! Det närmar sig! Lagom fint, lagom kort och gärna nån ljus pastell. Ska kolla stan imorrn en sväng och att beställa på Gina går ju express snabbt! Dagen efter finns paketet i butik! Det kallar jag snabbt! Ha en skön kväll nu! <3





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR