Startsidan

Semester!

Skrivet:    ·  Allmänt

Helt magisk känsla! 

Jag går på semester igen, med min Jimmy! 
Åter 14 augusti! Sådär ja!
Men kändes oxå lite sorgligt att lämna min sommartjejer, nåt speciellt när jag lär upp, jag har från start sett till att dom här drivna och utåtriktade tjejerna har lärt sig allt, utvecklats till så kunniga och bra säljare! Så stolt! Jo faktiskt, det får man säga! 
Trivs så jäkla bra på jobbet! Lycka att få jobba med dessa fina människor! 
Lunchade med fina Gunilla på ÄT! 
Checkade ut från jobbet och cyklade hem i sommarvärmen, åkte och handlade och har spenderat kvällen på balkongen med bubbel!
SEMESTER!! <3


Sitter kvar och väntar på räkorna som ligger på grillen, tapas ikväll! 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR